bestyja -istota pomieszana- to ja, bestyja to ty, każdy kto ma pasję przekraczającą przeciętność

środa, 19 marca 2008

mantychora

Mantykora
czwartek, 28 lutego 2008 22:25
***
Mantykora jest bardzo niebezbiecznym greckim zwierzęciem o głowie człowieka, ciele lwa i ogonie skorpiona.Jest równie niebezpieczna jak chimera i równie rzadka.Podobno cicho nuci, delektując się swoją ofiarą.Skóra mantykory odbija większość zaklęć, a ukłucie jej żądłem powoduja natychmiastową śmierć.
***
Manticora scabra - owad z rzędu chrząszczy występujący w Mozambiku, Transwalu i Zimbabwe. Długość 55-59 mm. Manticora scabra jest chrząszczem drapieżnym.

Brak komentarzy:

O mnie

Mantykora to smok o skomplikowanej naturze wielogłowej i rozgałęzionych pomysłach z silną nutą autodestrukcji kolca skorpiona.Na codzień podpieram się kulami albo dosiadam wózka...już nie mam sił ma walkę codziennością. Dzięki pracowni jestem jeszcze potrzebna